TRY TO PUT IT IN THE PAST

hold it to myself, and never let it go.

sitter här  nu och packar samtidigt som jag borstar tänderna och skriver nytt inlägg, prima prima. ska åka strax, längtar inte efter bilresan, jag ska dessutom sitta i mitten i hela tre timmar. jag kommer inte vara glad, haha. men det ska bli kul att komma bort två extra dagar iaf, bara bada, grilla och umgås osv. sen kommer jag hem på fredag och då blir det vännerna. nice!

igår så fick jag sjuss hem och på vägen så ser vi mina två låtsas systrar som är ute och går med mor och fars stavar hahahaha.
han: vilka är de?
jag: mina systrar :O
han: haha, nej vad söööta! :O

kan bara säga det att dem garva ihjäl sig när de fick höra det, en komplimang in i det svettiga och jobbiga haha, de hade hoppats på att ingen skulle se dem, men så kommer värstingen med bilen, haha.

men nu ska jag packa vidare, sen bär det av.. ska bli skoj att få träffa lilla Wilma som sett fram emot att få träffa mig väldigt länge nu.

puss

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0