NINE BILLION BICYCLES

kom hem tolv igår natt, så otroligt jobbigt att bara sitta i en bil under en sån resa, så det blev till att sova nästan hela dagen förutom fikat och shoppingen thihi.

idag vaknade jag tolv, kändes så otroligt skönt med sovmorgonen! senare på dagen blev det en kycklingrätt med en liten efterätt, nätmelon med vispgrädde och hallon med vinbär, gottigottans.. sen har jag packat, duschat och pluggat för imorgon åker jag igen, då det bär av till Norrland, till syrran. blir mysigt, bada och grilla. kommer hem på fredag igen då det blir en oplanerad dag, för på lördag ska jag vara barnvakt igen till lilla Siri, då hennes pappa har sin födelsedag, ser fram emot det.

sitter och lyssnar på lilla declan, så otrolig röst! :O :O så vackert att lyssna på det, får gåshud.. snart ska jag iväg till en kompis och kolla film, mys.
http://www.youtube.com/watch?v=Dn51LxzSHf0

                     



                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0