BACK IN ONE DAY

UPPDATERING:

måndag: sitter hemma och packar åker om en timma, då bär det av mot Tranås i Småland.

tisdag: Har vart vid Göta kanal och kollat slussningen och fikat. sen åkte vi vidare till Tranås där vi var i två dagar. Var riktigt trevligt då som vi var och besökte min låtsasmammas moster då jag och caroline kollade på allsång på skansen samtidigt som jag fick världens goaste massage!

Onsdag morgon: Vaknade klockan 8.30 och tog med täcke och kudde och satte mig i bilen, ville sova vidare.. tills vi kom till gyllene uttern där vi åt frukost vid en jättefin utsikt. Efter frukosten knallade jag och caroline vidare till Gränna polkagris fabrik. Där vi fick se hur man tillverkade polkastänger, massor med godis! :O :O fick med mig lite;)

Onsdag kväll: Varberg, västkusten.. där vi skulle stanna tills måndag morgon. Tog med oss lite gottans och hoppade ner i det fina, stora men kalla havet. btw, classe grillade den världsberömda makrillen, jättegott! Allsångskväll i socitetsparken med två skopor glass.

Torsdag: Vaknade klockan åtta och sprang med caroline vid havskanten, trääääningsvärk. Åkte vid tio tåget med caroline till Göteborg, där vi mötte kusinen Nattis, en jättetrevlig och söt brud. Shopping hela dagen, med mat och jättefina fik. köpte en jättefin ring också, lack och en ny ögonfransböjare. sen tillbaka till varberg vid sju.

Fredag: Blås oväder :O :O

Lördag: Min låtsasmammas födelsedag, jag och classe gick till affären och köpte nybakat bröd. och gjorde frukost på sängen till henne. Vidare till resturang och shopping. toppendag!

Söndag: Badat i massor, ville knappt upp. så skönt, låg i solen och soladew och hann läsa ut min underbara bok, jippy im good. åkte in till stan och fikade hos Inger, jättetrevlig tjej där också. Blåbärspaj och kaffe. Åkte sen tillbaka där jag badat igen, kollat solnedgången. Och nu sitter jag och ska packa lite inför hemresan hem som bär av imorgon bitti. 




                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0