BABY YOU DON'T KNOW THE GIRL THAT'S COMING OUT OF ME

Fredag: Var hemma hos min vän igår, kollade på film, mysigt! bla. the wash, chockad var jag som inte sett dessa filmer jag såg, för de är riktigt roliga. Sen fick jag träffa amigo igen, hihi rolig snubbe.. sen skulle dom dra och jag skulle hem. trevlig kväll vart det

http://www.youtube.com/watch?v=2ALaKTePEEE

Lördag: vaknade av att jag fick sms av Lena, "är du påväg?" HJÄLP!! Barnvakt klockan tio var det, ner och fråga om skjuss, sen upp klä på mig och åka dit. 45 min senare, " hej, hej, ursäkta fördröjningen!", "det är lugnt, vi förstod nästan att du försov dig hihi". Riktigt bra dag i vilket fall som helst, gick jättebra. Aldrig har hon varit så pass van vid mig som hon var idag. lilla skruttan är så söt och stor har hon blivit, så läskigt när man vart med sen småben sen växer dem upp och blir stora, man hinner inte med hihi. Nu har jag gjort i iordning mig och ska väl iväg snart och träffa amigo och dem, hoppas på en trevlig kväll, med trevligt folk.

puss


                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0